Minust natuke

Tere!!

Mõtlesin, et oleks tore enda vahetusõpilaseks saamise teekonna kirja panna ning hiljem siis ka oma vahetusaastast kirjutada siia blogisse. Aga võimalik, et kirjutan ka muudest oma tegemistest. Pärast on ju tore meenutada asju, mis teinud ja kus käinud olen. Blogi võivad lugeda kõik, kes vähegi tunnevad huvi, kuidas mul läheb. :)

Alustuseks räägiksin lühidalt endast: Olen Maarja Liba, 17-aastane tüdruk, Antslast. Käin Antsla Gümnaasiumis 11.klassis. Järgmine aasta on mul plaanis minna vahetusaastale Saksamaale. Olen üks kord Saksamaal käinud 2015.aastal, kuid ma väga palju ei mäleta sellest. Koolis olen saksa keelt õppinud 6.klassist saadik, aga ma ei ütleks, et ma hästi oskaks rääkida seda. See ongi üks põhjus, miks valisin Saksamaa, et keel võimalikult hästi selgeks saada.
Vabal ajal käin ma ratsutamas. Mu peres on alati hobused olnud ja mulle nii meeldivad need suured, kuid rahulikud loomad. Mul on 2 hobust ja 1 väike poni. Loodan, et ka Saksamaal olles oleks mul võimalus edasi ratsutada.

Püüan ikka meeles pidada, et kirjutada siia aeg-ajalt, et kursis hoida Teid.

Tsauki!

Kommentaarid

Populaarsed postitused